Zamknij

eSzkoła - Webinary

  • Kiedy RTB będzie dla nas odpowiednie

    Kiedy RTB będzie dla nas odpowiednie

    Długość: 36:41 min

  • RTB z perspektywy reklamodawcy (korzyści, możliwości, zagrożenia)

    Marta Lech-Maciejewska, iBILLBOARD

    RTB z perspektywy reklamodawcy (korzyści, możliwości, zagrożenia)

    Długość: 20:40 min

  • Dlaczego korzystanie z RTB jest dla reklamodawcy korzystniejsze niż do tej pory?

    ,

    Dlaczego korzystanie z RTB jest dla reklamodawcy korzystniejsze niż do tej pory?

    Długość: 21:30 min

  • DSP

    Łukasz Kapuśniak, AdPilot

    DSP

    Długość: 19:12 min

  • Korzyści i pułapki, jakie RTB stwarza dla wydawców serwisów internetowych

    Korzyści i pułapki, jakie RTB stwarza dla wydawców serwisów internetowych

    Długość: 1:34:15 min

  • Czy RTB pozwala na precyzyjne i tańsze dotarcie z reklamą do klienta?

    Czy RTB pozwala na precyzyjne i tańsze dotarcie z reklamą do klienta?

    Długość: 1:23:42 min

  • Social media w komunikacji i nie tylko

    Social media w komunikacji i nie tylko

    Długość: 1:48:58 min

  • Geolokalizacja - od aplikacji mobilnych po portale społecznościowe - Wojciech Ozimek, one2tribe

    Geolokalizacja - od aplikacji mobilnych po portale społecznościowe - Wojciech Ozimek, one2tribe

    Długość: 18:03 min

  • Oprogramowanie i narzędzia do śledzenia popularności marek w sieci - Bartek Brzoskowski, Mobuzzer

    Oprogramowanie i narzędzia do śledzenia popularności marek w sieci - Bartek Brzoskowski, Mobuzzer

    Długość: 27:55 min

  • Social games na Facebooku i nie tylko - Wojciech Ozimek, one2tribe

    Social games na Facebooku i nie tylko - Wojciech Ozimek, one2tribe

    Długość: 17:34 min

  • Współpraca marek z blogerami - Mariusz Woźnicki, Harder&Harder

    Współpraca marek z blogerami - Mariusz Woźnicki, Harder&Harder

    Długość: 36:58 min